Vítejte, přihlášení
V následujícím textu jsou podmínky zásilkového nákupu. Odesláním objednávky nebo převzetím objednaného zboží dává zákazník najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.
Jiří Mareš – Autovrakoviště u čápa
IČ: 14898977
DPH: nejsme plátci DPH
Adresa: Semice 362, 289 17 Semice
GSM: 50°9´42,207´´N. 14°52´35,131´´E - mapy -
Telefon : 777/288 222
e-mail:
info@autovrakovisteucapa.cz
* Objednávka zboží vznikne vyplněním všech polí objednávkového formuláře e-shopu.
* Objednávka není platná, pokud zůstane volba pole -VYBERTE- neupřesněna.
* Minimální hodnota objednávky není stanovena.
* Každou objednávku použitého zboží je nutné předem konzultovat telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
* Objednávku může zákazník stornovat bez udání důvodu do okamžiku jejího potvrzení prodávajícím, a to telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.
* Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží není skladem. O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů bude zákazník informován a další postup bude zvolen po dohodě s ním.
* Zboží je zasíláno po České republice a na Slovensko.
* Při převzetí – dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci. Doběrečné bude připočteno k přepravním nákladům.
* Zboží je dodáváno v co nejkratším možném termínu. Nejpozději do 3 pracovních dní, v případě platby předem začíná tato lhůta běžet od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího. V případě nutného prodlení bude zákazník informován.
* Přepravní firma je zvolena zákazníkem v objednávkovém formuláři: Česká pošta nebo PPL s ohledem na možnosti přepravce – viz ceník přepravného.
* Náklady na dopravu zboží hradí zákazník.
* Zákazník nebo příjemce má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné poškození obalu, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Kopii zápisu o škodě pošle pro informaci zákazník neprodleně prodávajícímu.
* Na pozdější reklamaci závady (míněno poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele nebo přepravce, není možné brát ohled.
* Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.
* Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato. Náklady na přepravu vrácení zboží hradí kupující.
* Na reklamaci použitého zboží bude brán zřetel pouze tehdy, týká-li se vad, které nebyly dříve zákazníkovi sděleny. Reklamovat nelze závady, pro které byla sjednána nižší cena.
* Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.
* Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávnou montáží a nesprávným užíváním věci.
* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nebude na reklamaci brán zřetel.
* U prodávaných použitých dílů poskytujeme záruku na montáž. Znamená to, že dodaný náhradní díl bude po odborném namontování do vozu plně funkční, nejdéle však 14 dní od doručení zboží příjemci.
* Prodávající vyřídí reklamaci v zákonné lhůtě 30 dní od převzetí reklamovaného zboží. V případě nedodržení bude postupováno dle občanského zákoníku.
* O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat, písemně nebo e-mailem.
* Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.
* Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato.
* Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.
* Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávnou montáží a nesprávným užíváním věci.
* O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat.
* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nebude na reklamaci brán zřetel.
* Záruční lhůta na nové zboží je 2 roky od data zakoupení.
* U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník – kupující právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží musí vráceno nejpozději 14.den od data doručení zákazníkovi, a to odesláním na adresu prodávajícího nebo osobně v provozovně. Při vrácení je třeba uvést kontaktní údaje zákazníka.
* Zboží nesmí být žádným způsobem použité, poškozené či jinak znehodnocené.
* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nemůže být vráceno.
* Peníze za vrácené zboží, vyhovující všem uvedeným podmínkám, budou poukázány zákazníkovi převodem na účet do 30 dní od převzetí vráceného zboží.
* Při odstoupení od kupní smlouvy se vrací celá cena za zboží bez dopravného, náklady na vrácení zboží hradí kupující.
* Ochrana osobních dat – prodávající prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání a dodání zboží, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.
Rozšířené vyhledávání |