Krmení pro ryby

Kategorie

V následujícím textu jsou podmínky zásilkového nákupu. Odesláním objednávky nebo převzetím objednaného zboží dává zákazník najevo souhlas s níže uvedenými obchodními podmínkami.

1. Údaje o prodávajícím

Jiří Mareš – Autovrakoviště u čápa

IČ:        14898977

DPH:        nejsme plátci DPH

Adresa:     Semice 66, 289 17 Semice

GSM:        50°9´42,207´´N. 14°52´35,131´´E - mapy -

Telefon    :    777/288 222

e-mail:        
info@autovrakovisteucapa.cz
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

2. Objednávka

* Objednávka zboží vznikne vyplněním všech polí objednávkového formuláře e-shopu.

* Objednávka není platná, pokud zůstane volba pole -VYBERTE- neupřesněna.

* Minimální hodnota objednávky není stanovena.

* Každou objednávku použitého zboží je nutné předem konzultovat telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.

* Objednávku může zákazník stornovat bez udání důvodu do okamžiku jejího potvrzení prodávajícím, a to telefonicky nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“.

* Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že zboží není skladem. O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů bude zákazník informován a další postup bude zvolen po dohodě s ním.

* Zboží je zasíláno po České republice a na Slovensko.

3. Způsob úhrady

* Při převzetí – dobírkou. Zboží zaplatíte přepravci. Doběrečné bude připočteno k přepravním nákladům.

4. Dodání zboží

* Zboží je dodáváno v co nejkratším možném termínu. Nejpozději do 3 pracovních dní, v případě platby předem začíná tato lhůta běžet od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího. V případě nutného prodlení bude zákazník informován.

* Přepravní firma je zvolena zákazníkem v objednávkovém formuláři: Česká pošta nebo PPL s ohledem na možnosti přepravce – viz ceník přepravného.

* Náklady na dopravu zboží hradí zákazník.

5. Převzetí dodávky

* Zákazník nebo příjemce má povinnost při převzetí zásilky zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud příjemce zjistí zjevné poškození obalu, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat zápis o škodě. Kopii zápisu o škodě pošle pro informaci zákazník neprodleně prodávajícímu.

* Na pozdější reklamaci závady (míněno poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.), zjištěné až mimo přítomnost doručovatele nebo přepravce, není možné brát ohled.

6. Záruka a reklamace na použité zboží

* Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.

* Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato. Náklady na přepravu vrácení zboží hradí kupující.

* Na reklamaci použitého zboží bude brán zřetel pouze tehdy, týká-li se vad, které nebyly dříve zákazníkovi sděleny. Reklamovat nelze závady, pro které byla sjednána nižší cena.

* Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.

* Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávnou montáží a nesprávným užíváním věci.

* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nebude na reklamaci brán zřetel.

* U prodávaných použitých dílů poskytujeme záruku na montáž. Znamená to, že dodaný náhradní díl bude po odborném namontování do vozu plně funkční, nejdéle však 14 dní od doručení zboží příjemci.

* Prodávající vyřídí reklamaci v zákonné lhůtě 30 dní od převzetí reklamovaného zboží. V případě nedodržení bude postupováno dle občanského zákoníku.

* O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat, písemně nebo e-mailem.

7. Záruka a reklamace na nové zboží

* Uplatnění reklamace je možné provést osobně na adrese provozovny prodávajícího, nebo písemně e-mailem, případně pomocí formuláře v sekci „Kontakt a dotaz“. Je třeba uvést název reklamovaného zboží, popis závady a kontaktní údaje.

* Zboží nesmí být odesláno zpět prodávajícímu na dobírku, takto zaslané zboží nebude prodávajícím přijato.

* Reklamované zboží musí vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo zákazníkovi odesláno, jinak nelze reklamaci uznat.

* Reklamace se nevztahuje na vady, vzniklé nesprávnou montáží a nesprávným užíváním věci.

* O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající zákazníka informovat.

* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nebude na reklamaci brán zřetel.

* Záruční lhůta na nové zboží je 2 roky od data zakoupení.

8. Možnost vrácení bez udání důvodu

* U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník – kupující právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží musí vráceno nejpozději 14.den od data doručení zákazníkovi, a to odesláním na adresu prodávajícího nebo osobně v provozovně. Při vrácení je třeba uvést kontaktní údaje zákazníka.

* Zboží nesmí být žádným způsobem použité, poškozené či jinak znehodnocené.

* Pozor: Veškeré zboží je značeno a v případě porušení nebo zničení značení nemůže být vráceno.

* Peníze za vrácené zboží, vyhovující všem uvedeným podmínkám, budou poukázány zákazníkovi převodem na účet do 30 dní od převzetí vráceného zboží.

* Při odstoupení od kupní smlouvy se vrací celá cena za zboží bez dopravného, náklady na vrácení zboží hradí kupující.

9. Bezpečnostní ujednání

* Ochrana osobních dat – prodávající prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání a dodání zboží, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

 

Obchod

Náhradní díly pro vozy značky FORD a OPEL


Rozšířené vyhledávání

Nákupní košík

VirtueMart
Váš košík je prázdný
 
 

Přihlášení






 

 


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

K pokladně